jueves, 6 de marzo de 2014

L'Edmund Vol Una Eina

Edmund: Senyor ferrer, voldria un berbequí, més o menys així:



 El necessito per a fer una obra molt complicada en un castell de pedra.

 Ferrer: D'acord, el model que m’has ensenyat es l' adequat però, per a fer-lo necessitaré que em portis un petit troç d' acer d’uns 10cm, un bon troç de ferro simple i fusta, de construir-lo ja m’encarregaré jo... 

Edmund: Vale, ho vaig a buscar 


 ......Unes hores després...... 


Edmund: Ja ho tinc , tingui quant costarà?

 Ferrer: Serien uns 15 denars, i tardaré a fer-la 4hores, ja que tinc que donar-li forma a l'acer, fusta i metall i això dona feina 

 Edmund: Doncs demà pel matí vindré i ja et pagaré... 

 Ferrer: Que vagi bé, i recorda 15 denars, ni un menys. 

 Edmund: Si, si ho recordo, que vagi bé i no tinguis pressa per a fer-lo

1 comentario:

  1. El vostre blog està molt complet, i molt ben presentat.
    Arnau i Dennis:)

    ResponderEliminar